04.01.2009

In urma

Ne tineam strans de mana la capatul scarilor.
Tu imi priveai ochii cu ochi goi, spuneai cuvinte goale, cladind
lumi moarte. Le stiam deja pe toate,
stiam ce gandesti - ce vei gandi,
ce spui - ce vei spune,
ce vrei - ce vei vrea.

Ai continuat sa vorbesti in indiferenta, sa arunci cuvinte
fara sens.
Gura ta se misca mencanic, ochii ma priveau morti.
Era inca la capatul scarilor.

Am vazut un carabus.
Ne-am desprins mainile,
eu am fugit pe scari sa il prind. Vroiam sa ti-l arat si tie.
Ma bucuram cand l-am prins in maini.
M-am intors spre tine,
dar tu nu mai auzeai:
te uitai la soare.

4 comentarii:

Unknown spunea...

park am scrie eu asta ..:)

overside spunea...

ma bucur ca gandim la fel:)

Amourdejour spunea...

gheistas versurile, adica in traducere din afghana: frumoase versurile. o pasiune frumoasa, care poate ca ii este pe nedrept atribuite nerozii de catre unii alcoolici manelari.
daca intri pe barbierubogdan.wordpress.com sau pe site-ul de prezentare bogdan-barbieru.tk vei afla unele poezii scrise de mine, candva ...
succes in poezie si chiar de esti uneori hulita nu uita: uneori poezia vindeca

overside spunea...

multumesc frumos de comentariu si de sfaturi. incercarile de poezie sunt, poate,cel mai frumos lucru pe care il am in mine, iar parerea acelora care nu au trecut de basme si au ramas sa se chinuie cu harap-alb, nu ma pot atinge. Multumesc frumos de sfaturi si promit, cand o sa am timp, sa ma uit pe site-uri. numai bine