30.12.2008

Creatie de esec

Mi-ai luat jurnalul si l-ai citit, distrugandu-l
pagina cu pagina.
Credeai ca asa vei rupe, speranta cu speranta,
sufletul meu si ca imi vei ofili
trandafirul.
Dar ai uitat cum, cu coada ochiului, te priveam
furisandu-ti privirea spre ceea ce faceam,
atunci cand te prefaceai ca dormi;
si nu ai stiut niciodata ca paginile innegrite
nu reprezentau o parte din viata mea.

Acum, imi las privirea sa cada asupra ochilor tai
si te intreb ce ai facut.
Rostesti, cu o voce taioasa, lame ce ranesc,
iar cu ochii imi arati minciuna.
Plec pupilele si-mi strivesc pleoapele
unele de altele. O lacrima se iveste.
Cand aceasta va cadea, tu vei deveni o parte
din trecutul pe care mi-l ingrop
in mormant.

6 comentarii:

Unknown spunea...

la multi ani...:)

Adrian Manolache spunea...

la multi ani!!

Irina - Andreea spunea...

frumoasa poezia.. :)

overside spunea...

irina, multumesc frumos:)

Mihaela Chelaru spunea...

Frumos frumos frumos tot ce ai scris!Bravo!
Voi mai trece pe la tine, acum te trec in blogroll, creatiile tale sunt fantastice!

overside spunea...

multumesc frumos Mihaela.